Minőségbiztosítás a hajdúszoboszlói Hotel Atlantis****superior példáján keresztül
Absztrakt
Záródolgozati témámnak a minőségbiztosítást választottam, melyet a hajdúszoboszlói Hotel Atlantis****superior Medical Wellness & Conference vonatkozásában szeretnék bemutatni és ismertetni. Célja annak feltárása volt, hogy a vendégek mennyire tartják a szálloda szolgáltatásait minőséginek, mennyire elégedettek azokkal. Ehhez készítettem egy kérdőívet, melyet a Hotel Atlantis vendégeivel töltettem ki. Szerettem volna tájékozódni arról is, hogy a szálloda vezetősége mennyire van tisztában a vendégek összetételéről és elégedettségükről, mennyire gondolják úgy, hogy a vendégelégedettségi kérdőívek tükrözik-e a valóságot, és tudnak-e belőlük pontos következtetéseket levonni.
Leírás
Kulcsszavak
minőségbiztosítás, szálloda, szállodai szolgáltatások, Atlantis