Az ügyfélszolgálati szervezetek erőforrás felhasználása

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Záródolgozatomban a közönségszolgálati szervezetek alapvető működését ismertetem. A jelenlegi járványhelyzet egy befolyásoló tényező, amely korlátozza az emberekkel való kapcsolattartást, valamint nagy hatást gyakorol egy ügyfélorientált szervezet alapvető működésére. Fő témaként a vállalkozások rendelkezésére álló lehetőségeket és a leginkább megvalósítható döntéseket vizsgáltam. A munkaerőhiány vagy munkaerőtöbblet szabályozására rendelkezésre áll több különféle potenciális megoldás, amely a vállalat életének korábbi szakaszából vagy más működési rendszerek vizsgálatával új megoldásként alkalmazható. Ellenben a lehetséges megoldások közül gyakorlati példával szemléltetem az ügyfélközösséggel való kapcsolat kialakításért felelős szerveződések számára leginkább észszerű stratégiát.

Leírás
Kulcsszavak
emberi erőforrás menedzsment, ügyfélszolgálat
Forrás