Magyarország turisztikai régióinak imázsa és Tokaj-Hegyalja imázsfejlesztése

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom Magyarország turisztikai imázsával, valamint Tokaj-Hegyalja imázsfejlesztésével foglalkozik. A szakirodalmi áttekintés részben próbálok egy összefüggő képet adni magáról az imázsról, annak elemeiről, az MTÜ tevékenységéről, a turisztikai régióink kiemelt aspektusairól, valamint a választott térség fejlesztési lehetőségeiről, erősségeiről vagy akár gyengeségeiről. Kérdőívemet hipotéziseimmel összhangban hoztam létre. Olyan kérdésekre keresem a választ, hogy vajon a kitöltők milyen utazási desztinációkat preferálnak, belföld vagy külföld számukra-e a vonzóbb és miért. Szerettem volna megtudni mennyire fontos számukra az imázs, és,hogy a reklámok mennyire tudják befolyásolni őket utazási döntéseik során. Megvizsgáltam mik azok a tényezők amelyek maradásra tudják bírni a turistákat, valamint egy népszerűségi sorrendre is kíváncsi voltam hazánk régióival kapcsolatban. Dolgozatomban próbálok egy átfogó képet adni a választott témáról.

Leírás
Kulcsszavak
imázs, Tokaj-Hegyalja, imázsfejlesztés, turisztikai régiók
Forrás