Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Berki, Erika"

Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Olvasás és könyvtár pedagógia Schopenhauernél
    (2013-04-23T08:30:20Z) Berki, Erika; Kovács, Béla Lóránt; DE--TEK--Informatikai Kar
    Szakdolgozatomban Arthur Schopenhauer azon gondolatai kerültek megtárgyalásra, melyet megoszt velünk a könyvekről, olvasásról, könyvtárról és nevelésről. Azért választottam ezt a témát, mert a filozófus ezen elméleteivel olvasásszociológiai olvasás lélektani és olvasás pedagógiai aspektusban még nem igazán foglalkoztak. Schopenhauer nyomán számos kérdést tehetünk fel. Elsőnek és legfontosabban azt, hogy mennyire segíti ma az iskola a tanulókat abban, hogy a tanultak valamiféle egységes világképpé álljanak össze? Várható ez az iskolától? Az ezredforduló társa-dalmában van-e még jelentősége az önálló gondolkodásnak? Milyen iskolában, milyen tanári magatartás segítheti a diákokat az önálló gondolkodás, véleményalkotás képességének kialakításában? Sokak szerint manapság az iskola is keveset tesz az önálló világkép kialakítása érdekében, de maguk a diákok sem igénylik ezt igazán. Egy olyan világ felé tartunk, amely a 19. század számára ismeretlen.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Súgó