Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Csontos, Roland"

Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Kétdimenziós platformer C# játékfejlesztés Unity-ben
    Csontos, Roland; Tomán, Henrietta; DE--Informatikai Kar
    A dolgozat bemutatja a kétdimenziós játékfejlesztés folyamatát és elemeit a Unity játékmotoron keresztül egy platformer játék lefejlesztésének segítségével. Bevezetésként ismertettem a célt és a személyes motivációt. Rövid összefoglalót tartotok a videójáték motorokról és azoknak különbségeirol, hogy megkönnyítsem annak kiválasztását. Ismertetésre kerül a videójátékok történelme, hogy megérthessük, hogyan jutottunk el a ma használt technológiákhoz. Ezt követően alaposan végigjárunk minden olyan Unity használatához szükséges mechanikát és fejlesztési eszközt, amire szükségünk van a fejlesztés során. Az elkészült játékon végighaladva bemutatásra kerülnek a használt eszközök. Bemutatom annak elemeit, működését és felépítését. A dolgozat remek alapként szolgál minden videójátékfejlesztés előtt álló érdeklődőnek és szakembernek. Az ismertetett tudás segítségével további különböző és komplex videójáték megalkotható.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó