Szerző szerinti böngészés "Czeily, Tibor"
Megjelenítve 1 - 5 (Összesen 5)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Szabadon hozzáférhető A gamifikáció megjelenése különböző HR-funkciókban(2024) Czeily, Tibor; Dajnoki, KrisztinaTétel Szabadon hozzáférhető Játékosítás a toborzásban - Egy diszkrét választási kísérlet eredményei = Gamification in recruitment - Result of a discrete choice experiment(2024) Czeily, Tibor; Dajnoki, Krisztina; Czine, PéterTétel Szabadon hozzáférhető Játékosítás, mint a HR új stratégiai eszköze(2021) Czeily, Tibor; Dajnoki, KrisztinaTétel Szabadon hozzáférhető JÁTÉKOSÍTÁS, MINT A HR ÚJ STRATÉGIAI ESZKÖZE(2021-05-06) Czeily, Tibor; Dajnoki, KrisztinaGlobalization changed employee preferences, advances in technology, changes that make organizations face new challenges. Existing human resource management systems need to be reviewed or even new ones need to be created. “My hobby is my job, my job is my hobby,” says the saying, but how is it possible to attract a potential workforce and keep it afterward? Gamification is one of the possible answers of HR to this issue. Generation X, Y, and Z employees show significant differences compared to their predecessors, therefore innovative solutions are needed to maintain a long-term, productive, and loyal working relationship and satisfaction. The aim of this study was to explore the history of the development of gamification, the increase in its popularity, and its causes. After describing the methods of gamification, it presents the field of application of gamification based on domestic and international literature. Based on the research results, it can be concluded that well-applied gaming can be an effective solution in the fields of health preservation, education, learning, motivation, business, marketing, and human resource management.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Játékosítás, mint alternatív technológia bevezetése a HR-benCzeily, Tibor; Dajnoki, Krisztina; DE--Gazdaságtudományi KarGlobalizálódó világunk, a munkavállalók megváltozott igényei, a technológiai fejlődés, a pandémia okozta átrendeződés, komoly kihívásokkal szembesíti a szervezeteket, melyek megoldásában egyre fontosabb szerepet kapnak a HR szakemberek. A kreatív, innovatív eszközök használata felértékelődik, melyek közül az egyik alternatíva a gamifikáció. Kutatási kérdésként fogalmaztam meg, hogy Magyarországon milyen mértékű a nyitottság a gamifikáció bevezetésére? A dolgozatban a szakirodalom feldolgozás mellett primer kutatási módszerként a háromszögelés elvét követve az esettanulmányt, a vezetői interjút, illetve a diszkrét választási kísérletre alapozott kérdőívet alkalmaztam. A kutatási eredmények alapján összességében megállapítható, hogy a gamifikáció hazai alkalmazásában rejlő lehetőség jelentősnek mutatkozik. Javaslatként megfogalmazható, hogy jó gyakorlatok bemutatásával a játékosítás népszerűsíthető, mely innovatív megoldást jelenthet a fent említett kihívásokra, így játszi könnyedséggel valósulhat meg a HR egyik alapvető célkitűzése, a kongruencia.