Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Egyed, Emese Kitti"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A sportsérülések összefüggései a stressz, szorongás, megküzdés és szubjektív jóllét tekintetében
    Egyed, Emese Kitti; Csukonyi, Csilla; DE--Bölcsészettudományi Kar
    Diplomamunkám célja, hogy feltárjam az összefüggést a szorongás, stressz, stresszel való megküzdés, szubjektív jóllét és a sportsérülések között. A szorongás és stressz szintjét a Sport Szorongás Kérdőívvel (Smith, Smoll és Schutz, 1990), a stresszel való megküzdést a Sportolói Megküzdés Kérdőívvel (Smith, Schultz, Smoll, Ptacek, 1995), a szubjektív jóllétet a Grob-féle Szubjektív Jóllét Kérdőívvel (Brob,1995) végül pedig Cassidy (2006) által megalkotott Sportsérülési Értékelési Skálát alkalmazom a sérülések vizsgálatára. Ezentúl fontosnak tartom, hogy a sérüléseket más aspektusokból is megvizsgálhassam, ezért a kérdőív elején saját kérdéseket teszek fel a sportolók sérüléseivel és rehabilitációjával kapcsolatban. Továbbá szeretném elkülöníteni a sportolói szinteket (amatőr- vagy versenysportoló), aktív és visszavonult sportolókat. A vizsgálatom alapjául Williams és Andersen (1998) stressz-sérülés, valamint Rogers és Landers (2005) stressz-megküzdés modellje szolgált. Ezek mellett pedig a szakirodalomban említésre került kutatási eredményeket is vizsgáltam a saját mintámon.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az Arany János Tehetséggondozó Programban résztvevő diákok vizsgálata az iskolai kötődés, tanulmányi teljesítmény és a tanórák alatt átélt érzelmek tekintetében
    Egyed, Emese Kitti; Fodor, Szilvia; DE--Bölcsészettudományi Kar
    Kutatásomban az Arany János Tehetséggondozó Program diákjait vizsgálom. Felmérem, hogy milyenek a nemi különbségek a tanulmányi teljesítmény, az iskolai kötődés és a tanórák alatt átélt érzelmek tekintetében. Ezeket az évfolyamoknál is tanulmányozom. Végül azt is elemzem, hogy van-e kimutatható kapcsolat az iskolai kötődés és a tanórákhoz kötődő érzelmek között.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó

We collect and process your personal information for the following purposes: Authentication, Preferences, Acknowledgement and Statistics.
To learn more, please read our
privacy policy.

Customize