Szerző szerinti böngészés "Erdei, Panni"
Megjelenítve 1 - 6 (Összesen 6)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Szabadon hozzáférhető A Z generáció vezetőkkel szembeni elvárásai(2016) Pierog, Anita; Erdei, Panni; Gergely, ÉvaTétel Szabadon hozzáférhető Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education(2015) Erdei, Panni; Kapitány, Anna; Kiss, Marietta; Kun, András IstvánTétel Korlátozottan hozzáférhető Az Interperszonális Cirkumplex Modell, a machiavellizmus és a társas értékorientáció vizsgálata(2013-05-09T08:29:40Z) Erdei, Panni; Molnárné Kovács, Judit; DE--TEK--Bölcsészettudományi KarAz Interperszonális Cirkumplex Modell segítségével meghatározhatjuk, hogy az egyes személyek számára melyek az életüket meghatározó társas értékek. A modell továbbá használható bizonyos pszichológiai konstruktumok vizsgálatára, összehasonlítására is. Dolgozatomban a machiavellizmus és a különböző társas értékorientációk összehasonlításához hívom segítségül az Interperszonális Cirkumplex Modellt.Tétel Szabadon hozzáférhető Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen(2015) Kiss, Marietta; Kun, András István; Kapitány, Anna; Erdei, PanniTétel Korlátozottan hozzáférhető A szervezeti elkötelezettség, a társas orientáció és a machiavellizmus kapcsolatának vizsgálataErdei, Panni; Csukonyi, Csilla; Hidegkuti, István; DE--Bölcsészettudományi KarA dolgozatban a machiavellizmus, valamint a társas orientáció individualista (egyéni, versengő és hedonista) és kollektivista dimenzióinak hatásait vizsgálom a munkahelyi elköteleződésre, külön megfigyelve a negatív és pozitív okokra visszavezethető elkötelezettséget.Tétel Szabadon hozzáférhető Z generáció vezetőkkel szembeni elvárásai(2016-06-20) Pierog, Anita; Erdei, Panni; Gergely, ÉvaExpectations and ideas of labor market, workplace and leaders vary among different generations. In the current study we discuss the results of a word association survey which was conducted in 2015 among students in higher education. Students were asked to write down their first thoughts that they consider important against leaders. 391 students participated in the survey. The students formulated 20 different attribute-groups which can be classified into three main groups. Most of them defined sturdiness and empathy as their most important expectations against leaders. Attributes defined by 3-8% of respondents form the second group, while attributes defined by 1-2% are in the third group. The results show that sturdiness, confidence and authority are high above the most important skills for Generation Z.