Szerző szerinti böngészés "Frank, Marianna"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Játékfejlesztés Unity-benFrank, Marianna; Tomán, Henrietta; DE--Informatikai KarDolgozatomban egy kétdimenziós platformerjátékot készítettem el, melyhez a Unity nevű játékmotort és a C# programozási nyelvet használtam fel. A dokumentum részletesen ismerteti a Unity eszközkészletét a játékon keresztül, magában foglalva a különböző objektumokat és komponenseket, valamint a MonoBehaviour osztály fontosabb metódusait és ezek használatát. Megemlítettem, milyen problémákba ütköztem, és ezeket hogyan oldottam meg, például az újrafelhasználhatóság segítségével. Röviden leírtam azt is, hogyan kell futtatható fájlt készíteni a Unity projektből, és mikre kell figyelni egy játék elkészítésénél.