Szerző szerinti böngészés "Gyarmati, Csilla"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az online marketing térhódításának bemutatása a XXI. században egy hazai márkán keresztülGyarmati, Csilla; Balsa-Budai, Nikolett; DE--Gazdaságtudományi KarA szakdolgozatom célja, hogy bemutassa az online marketing népszerűségét, melynek alkalmazása egyre elterjedtebbé vált, köszönhetően a felgyorsult digitalizációnak. Dolgozatomban bemutatásra kerültek a legnépszerűbb online marketing eszközök, melyeknek vizsgáltam előnyeit és hátrányait az offline marketinggel szemben. Szakirodalmi áttekintésben a szükséges fogalmakat és elemzéseket, szakirodalmi könyvekkel, folyóiratokkal, valamint internetes hivatkozások segítségével támasztottam alá. Primer kutatásom alkalmával pedig bemutattam a szakértői interjú részleteit, továbbá az online kérdőív eredményei is kiértékelésre kerültek. Dolgozatomban három hipotézist is megfogalmaztam, melyeknek eredményit megvizsgáltam.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Vállalkozások jellemzése és az egyéni vállalkozó adózásaGyarmati, Csilla; Dombi, Mihály; DE--Gazdaságtudományi KarDolgozatom témája a vállalkozások formáin keresztül bemutatja az egyéni vállalkozásokat és a társaságokat is. A gyakorlati időszakomat egy könyvelő irodában töltöttem, ahol megismerkedhettem a bevallás és az egyszerűbb könyvelések elkészítésének folyamatával is. A témám második részében az adózás témakörén belül, kitértem arra is, hogy hogyan érinti a vállalkozások és a cégek életét az adózás Magyarországon. Az adózással kapcsolatos fogalmakat részleteztem majd pedig az egyéni vállalkozó adózási lehetőségeit és döntéseit elemeztem. Fontos, hogy egy vállalkozás jól és sikeresen működjön, ismernie kell milyen adózási lehetőségek közül választhat és melyek a legkedvezőbbek számára.