Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Kolozsi, Nanetta Kinga"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A munkahelyi pszichológiai terror, avagy mobbing hatása a szervezetre és az egyénre
    Kolozsi, Nanetta Kinga; Gergely, Éva; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A modern munkahelyi környezet egyre nagyobb kihívások elé állítja a munkavállalókat, nem csupán szakmai, hanem pszichológiai és szociális szempontból is. Az egyik ilyen súlyos probléma a munkahelyi pszichológiai terror, más néven mobbing, amely nemcsak az egyének mentális és fizikai jólétét veszélyezteti, hanem a szervezetek hatékonyságát és működését is negatívan befolyásolja. A mobbing ismétlődő és rendszeres zaklatásokat takar, melyek súlyos érzelmi és pszichológiai megterhelést okoznak az áldozatoknak, és hosszú távú következményekkel járnak mind az egyén, mind a szervezet számára. Dolgozatom célja a munkahelyi pszichoterror hatásainak vizsgálata, különös tekintettel arra, hogyan befolyásolja a szervezeti kultúrát, a munkahelyi légkört és az egyéni munkavállalók egészségét.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az étrend-kiegészítők vásárlásának befolyásolása az influencerek által
    Kolozsi, Nanetta Kinga; Fehér, András; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Napjainkban egyre nagyobb teret hódít a közösségi média, ezzel együtt az ott történő hirdetés is egyre több lehetőséget rejt az egyes cégek számára, hiszen életünk nagy részét már ezeken az online felületeken töltjük. Az interneten keresztül pillanatok alatt információkhoz juthatunk, ha keressük, ha nem. Annyi hirdetéssel találkozunk ezeken az oldalakon, hogy a vállalatoknak kell valami, amivel kitűnnek a többiek közül. Annyi impulzus ér minket a mindennapok során, hogy nehéz átlépni azt a bizonyos ingerküszöböt, ahhoz, hogy sikerüljön felkelteni a fogyasztók figyelmét, ehhez pedig az influencer marketing egy kitűnő eszköz. Szakdolgozatom elsődleges célja, hogy felmérjem ennek a helyzetét, és belelássak abba, hogy milyen az életvitelük az embereknek az egészséges életmód terén, illetve mennyire van hatással rájuk a közösségi médiában fellelhető influencerek egyre nagyobb jelenléte. Bemutatásra kerül az egészségtudatosság, mint fogalom, hogy pontosan mit is takar az egészségtudatosság, mikből is áll össze, ezt követően pedig betekintést nyújtok a közösségi média világába, pontosítom, hogy milyen közösségi hálózati lehetőségei vannak a vállalatoknak. Kiemelkedő szerepet kapnak az influencerek és nekik a közösségi médiában jelenlévő hatásunk.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó