Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Lin, Weichen"

Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Multinational Companies' Marketing Strategies in China - Advantages and Disadvantages of Localization and Standardization
    Lin, Weichen; Diószeginé Zentay, Éva; DE--Műszaki Kar
    As more multinational corporations engage in business activities in China, it becomes increasingly important for them to adopt strategies that effectively adapt to and integrate into the Chinese market. This paper analyzes the standardization and localization strategies of multinational corporations in China, summarizing numerous case studies of their operations in the country. The goal is to determine the most suitable strategies for the Chinese market by combining the advantages of both standardization and localization strategies while compensating for their respective shortcomings. This provides practical recommendations for multinational corporations operating in China.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó