Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Marmoly, Emese"

Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A természetismeret, környezetismeret és biológia tantárgy oktatási lehetőségei tanulásban akadályozott tanulóknál
    Marmoly, Emese; Hegedűs, Roland; DE--Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
    A szakdolgozat témája a természet- és környezetismeret, valamint a biológia tanításának lehetősége a tanulásban akadályozott tanulók esetében. A szakdolgozat azon lehetőségeket foglalja össze, hogy a hagyományostól eltérően milyen módszereket, lehetőségeket ragadnak meg a gyógypedagógusok, hogyha természetismeretet, környezetismeretet, vagy biológiát tanítanak a tanulásban akadályozott gyermekeknek és ezekkel remélhetőleg arra is törekednek, hogy az órák még élvezetesek is legyenek és nem utolsó sorban a tudás egy része már az első alkalommal az élménnyel együtt megragadjon a tanulókban. A szakdolgozat témája nem túl elterjedt napjainkban, kissé háttérbe szorult a tanulók körében ez a tantárgy, eddig nem sokan foglalkoztak kimondottan ezzel a témával a gyógypedagógián belül Magyarországon, ezért tanulmányok sem születtek nagy számban. Azonban rendkívül fontos téma, mert kevés pedagógus foglalkozik a természettudományos tárgyak fontosságával, illetve megfelelő tanításával, ami egyrészt érthetetlen, mert ezen tárgyak által ismerik meg a tanulók a közvetlen és közvetett környezetüket és az egész világot, a saját testüket és az azon végbemenő változásokat, mindezt a gyermekek életkori sajátosságaira, kognitív képességeire építve.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó