Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Mikulcza, Marianna"

Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A CALL CENTEREK MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA A TRANSCOSMOS KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
    Mikulcza, Marianna; Kotsis, Ágnes; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozat áttekintést ad a Transcosmos Kft szolgáltatásáról a Ryanair számára. A második fejezet a call centerek számára elérhető minőségbiztosítási lehetőségeket elemzi, a SERVQUAL modellt használva az ügyfelek értékelési szempontjainak azonosításához. A dolgozat továbbá Transcosmos stratégiai lépéseit mutatja be a magas minőségű szolgáltatás biztosítása érdekében, ideértve a minőségbiztosítási részleg létrehozását a call centerben. A QA részleg leggyakoribb startégiái kerülnek megvitatásra, mint a call center alkalmazottainak képzése az ügyfelek problémáinak kezelésére, minőségellenőrző eszközök bevezetése és az ügyfél elégedettség rendszeres mérése. A call center ügynökeinek motiválása is összegzésre kerül, a pénzügyi és nem pénzügyi ösztönzőket bemutatva egy ügyfélszolgálat vonatkozásában. A dolgozat arra a következtetésre jut, hogy a call centereknek az ügyfelek igényeire kell összpontosítaniuk, és a minőségbiztosítási részlegek olyan stratégiákat dolgozhatnak ki a szolgáltatás minőségének javítása érdekében melyek a vásárlók igényeit a legmagasabb szinten elégítik ki.
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Application of Lean Principles for RPO Processes: Waste Reduction Strategies and Solutions for Recruitment Services
    Mikulcza, Marianna; Qais Anwer Owais, Lubna; DE--Műszaki Kar
    The aim of the thesis is to explore how lean principles can be applied in the work of RPO services in order to address the problems that are present in the labor market. Value stream mapping was used to distinguish between useful work and non-value-adding activities, focusing on what the client pays for. To identify possible sources of inefficiency, the theory of 7 types of waste in lean was applied to RPO services. The 5S method was used to suggest performance enhancing actions and to support the path toward continuous improvement. Finally, possible KPIs were listed to best promote and measure the business efficiency and operations of RPO providers.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Masculinities in The Knick
    Mikulcza, Marianna; Ureczky, Eszter; DE--Bölcsészettudományi Kar
    In my thesis, I argue that surgeons experienced mental and physical distress due to their demanding jobs and unsupportive environments. Through the elaborate historical references of The Knick, I explain the hardships they faced at the turn of the century. Then I analyze the emotional and psychological consequences of the austere working conditions that often culminated in drug addiction or suicide. Based on a study about male-dominated workplaces, I analyze certain characters’ situation in the field of gender studies. Additionally, I compare these inferences with the present-day circumstances of medical personnel.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó