Szerző szerinti böngészés "Popovics, Fanni"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Jóllét az iskolában: Összefüggések a tanár-diák és a szubjektív-munkahelyi jóllét közöttPopovics, Fanni; Fodor, Szilvia; DE--Bölcsészettudományi KarA jóllét fogalma a legtöbb oktatási intézményben még nem ismert. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy vajon a tanárok jólléte hatással van-e azon diákok jóllétére, akiket tanítanak, valamint, hogy van-e összefüggés egy tanár szubjektív és munkahelyi jólléte között. Azért gondoltam hasznosnak ezen témák kutatását, mert a hazai szakirodalom még kevés szót szól erről és mindenképpen fontos lenne, hogy az oktatási intézmények, jelen esetben az iskolák több információhoz jussanak a pozitív pszichológiát tekintve. Ezzel segíthetik az iskolában dolgozó tanárok és az ott tanuló diákok jóllét érzésének növekedését.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Pedagógusok iskolapszichológusokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálataPopovics, Fanni; Mohácsi, Bernadett; DE--Bölcsészettudományi KarDiplomamunkám középpontjában a pedagógusok iskolapszichológusokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata állt. Arra is kíváncsi voltam, vajon vannak-e olyan tényezők, melyek befolyásolják az attitűdjeiket a pedagógusoknak. Ennek érdekében, az iskola típusát, az iskolapszichológussal való közös munkát, a pedagógusok leterheltségét, illetve a tanított tárgyak hatását is vizsgáltam. Az eredmények egy része alátámasztotta a már meglévő szakirodalmi adatokat, egy másik része pedig újszerű eredményeket és további kérdéseket vetett fel.