Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Simon, Dorka"

Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A Magyar Telekom online marketingje
    Simon, Dorka; Szilágyi, Cintia; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Záró dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. online marketingjének bemutatását és elemzését fogom tárgyalni. Azért lett ez a választott témám, mivel jelenleg is ennél a cégnél dolgozom diákmunkatársként és úgy gondoltam, hogy az ott szerzett tapasztalataimat majd a záró dolgozatom megírásánál is hasznosítani tudom. Maga az online marketing témája mindig is vonzott. Úgy gondolom, hogy ebben hatalmas potenciál van, ezért is jelentkeztem kereskedelem-marketing szakra; betekintést nyerjek a marketing érdekes világába. Dolgozatomban az online marketingstratégia fontosságát mutattam be, tekintve, hogy jövőbe mutatónak gondolom. A Magyar Telekom egy telekommunikációs vállalat, így nagyban előnyükre fordíthatják az internet adta lehetőségeket.
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az online és offline marketing integrációja
    Simon, Dorka; Vida, Viktória; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Dolgozatomban az online és offline marketing integrációját vizsgálom, különös tekintettel arra, hogyan tudják a vállalatok ezeket a csatornákat hatékonyan összehangolni. Bemutatom mindkét marketingforma sajátosságait, előnyeit és hátrányait, majd rávilágítok arra, hogy az integrált marketingkommunikáció miként járulhat hozzá a márkaépítéshez és a fogyasztói élmény javításához. A téma aktualitását a digitális világ rohamos fejlődése és a fogyasztói szokások átalakulása adja.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó