Szerző szerinti böngészés "Simon, Dorka"
Megjelenítve 1 - 2 (Összesen 2)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Magyar Telekom online marketingjeSimon, Dorka; Szilágyi, Cintia; DE--Gazdaságtudományi KarZáró dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. online marketingjének bemutatását és elemzését fogom tárgyalni. Azért lett ez a választott témám, mivel jelenleg is ennél a cégnél dolgozom diákmunkatársként és úgy gondoltam, hogy az ott szerzett tapasztalataimat majd a záró dolgozatom megírásánál is hasznosítani tudom. Maga az online marketing témája mindig is vonzott. Úgy gondolom, hogy ebben hatalmas potenciál van, ezért is jelentkeztem kereskedelem-marketing szakra; betekintést nyerjek a marketing érdekes világába. Dolgozatomban az online marketingstratégia fontosságát mutattam be, tekintve, hogy jövőbe mutatónak gondolom. A Magyar Telekom egy telekommunikációs vállalat, így nagyban előnyükre fordíthatják az internet adta lehetőségeket.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az online és offline marketing integrációjaSimon, Dorka; Vida, Viktória; DE--Gazdaságtudományi KarDolgozatomban az online és offline marketing integrációját vizsgálom, különös tekintettel arra, hogyan tudják a vállalatok ezeket a csatornákat hatékonyan összehangolni. Bemutatom mindkét marketingforma sajátosságait, előnyeit és hátrányait, majd rávilágítok arra, hogy az integrált marketingkommunikáció miként járulhat hozzá a márkaépítéshez és a fogyasztói élmény javításához. A téma aktualitását a digitális világ rohamos fejlődése és a fogyasztói szokások átalakulása adja.