Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Svantner, Bernadett"

Megjelenítve 1 - 3 (Összesen 3)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A beiskolázási nyílt napok szerepe a felsőoktatási marketingben, egy konkrét kar példáján
    (2013-12-13) Svantner, Bernadett; Kun, András; Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A beiskolázási nyílt napok vizsgálata a felsőoktatási marketingben, a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Karának példáján
    (2013-12-17T15:01:15Z) Svantner, Bernadett; Kun, András; DE--TEK--Közgazdaság- és Gazdaségtudományi Kar
    A dolgozat témája a felsőoktatási marketing egyik eszközének, a beiskolázási nyílt napoknak a vizsgálata. Az elméleti áttekintés bemutatja a fogyasztói magatartás, a marketing vonatkozó elemeit és az oktatás speciális jellemzőit. A beiskolázási nyílt napok vizsgálata először szekunder kutatási eredmények bemutatásával történik. Ezt követően pedig a karon öt éve folyó kérdőíves kutatás eredményei kerülnek bemutatásra. Kiemelten foglalkozik a dolgozat a 2012/13-as tanév nyílt napjainak tapasztalataival, valamint az öt év alatt bekövetkezett időbeli változások azonosításával is. Bemutatásra kerül még két, az elsőéves hallgatók körében végzett kutatás is. Végezetül pedig ezen eredmények kerülnek összevetésre a nyílt napos mintával. A dolgozat végén kiderül, hogy a két csoport különbözik egymástól.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az internetes közösségi oldalak munkaerő-piaci szerepe
    (2011-11-03T09:38:11Z) Svantner, Bernadett; Kun, András István; DE--TEK--Közgazdaság- és Gazdaségtudományi Kar
    A dolgozat célja az internetes közösségi oldalak munkaerő-piaci szerepének vizsgálata. A munkaerőpiacra, az emberi erőforrás menedzsmentre, a toborzásra és az álláskeresésre vonatkozó elméleti témák áttekintése után azok aktuális szakirodalmi forrásokkal való összevetése következik. Bemutatásra kerülnek a Facebookon és az IWIW-en elérhető álláskeresési lehetőségek, majd az iwiw.hu aprója alapján elvégzett kutatás eredményeit ismertetem. Ez megmutatja, hogy a toborzásban és az álláskeresésben milyen szerepet tölt be aválaszadóknál a közösségi média és az IWIW oldala.
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó