Hallgatói dolgozatok (GYGYK)
Állandó link (URI) ehhez a kategóriához
Böngészés
Hallgatói dolgozatok (GYGYK) Tárgyszó szerinti böngészés "AAE"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az állatasszisztált foglalkozások fejlesztő hatásaiSzécsi, Annamária; Mező, Katalin; DE--Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai KarA szakdolgozat célja, hogy rávilágítsunk, milyen fontos szerepet tölthet be egy terápiás kutya a nyelvórán. Az állatasszisztált nyelvoktatás során – amit élménypedagógiai programnak is tekinthetünk – jobban fejleszthető a beszéd és a kommunikáció, mint egy átlagos angol nyelvórán. Emellett célunk bemutatni és megvizsgálni azt, hogy az ilyen speciális állatasszisztált (kutyás) foglalkozásokon milyen sokféle megismerési, tanulási és fejlődési folyamat zajlik. Úgy gondoljuk, nagyon fontos lenne, hogy az emberek (különösen a pedagógusok), minél jobban megismerjék munkánkat és kedvet kapjanak ehhez a bár sok előkészületet igénylő, de rendkívül hatékony, élményalapú foglalkozás alkalmazásához. Annak érdekében, hogy minél szélesebb körben megismertté váljanak az ilyen típusú órák, és segítséget nyújthassunk a vállalkozó kedvű pedagógusoknak, bemutatjuk azt is, hogy milyen előkészületek és eszközök szükségesek egy ilyen foglalkozáshoz. Továbbá ismertetjük, hogy milyen tárgyi, személyi és dokumentációs előfeltételei vannak egy állatasszisztált nyelvórának.