Banki termékek,szolgáltatások,lakossági folyószámla szolgáltatások az OTP Bank Nyrt. gyakorlata alapján

Dátum
2011-05-27T08:01:10Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az elmúlt 20 évben a magyar bankrendszer jelentős fejlődésen ment keresztül. Kiépültek a kétszintű bankrendszer intézményi feltételei, a létrejövő kereskedelmi és univerzális bankok tevékenységi köre fokozatosan bővül, és a közöttük lévő verseny fokozatosan erősödik. A bankoknak újabb és újabb szolgáltatásokkal kell előállniuk, hogy állni tudják a versenyt. A sokszínűbb szolgáltatásokhoz azonban egyre bonyolultabb díjrendszer párosul. A klasszikus kereskedelmi banki tevékenységek mellett a megjelenő új termékek, szolgáltatások szerepe és súlya fokozatosan növekszik a bankpiacon. A lakossági üzletágban a fogyasztói kereslet bővülése és a technikai fejlődés következtében az új értékesítési csatornák irányába való elmozdulás figyelhető meg. Egyre népszerűbbek a különböző lakossági folyószámla szolgáltatások és az azokhoz kapcsolódó különféle betétkártyák, megtakarítási illetve folyószámlahitelezési lehetőségek, valamint az elektronikus banki szolgáltatások.

Leírás
Kulcsszavak
Bank, Folyószámla szolgáltatások
Forrás