Az élelmiszeripari botrányok során előforduló fogyasztói bizalom és reakciók vizsgálata

Dátum
2011-10-21T08:34:22Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az élelmiszeripari botrányokra napjainkban a fokozottnál is nagyobb figyelem irányul. A mindennapi életben gyakran vitatott témává nőtte ki magát e botrányos esemény. Az élelmiszerjogi szervek is aggodalmukat fejezték ki, ennek hatására új elvek és élelmiszerminőség ellenőrző rendszerek jöttek létre.Az élelmiszeripari botrányokra napjainkban a fokozottnál is nagyobb figyelem irányul. A mindennapi életben gyakran vitatott témává nőtte ki magát e botrányos esemény. Az A fogyasztók élelmiszerminőségben és biztonságban való bizalmuk az elmúlt években nagy mértékben csökkent. Ennek hatására a fogyasztók a vásárlásra egyre nagyobb figyelmet szentelnek. A szakdolgozatban található fogyasztói kérdőívem alapján Nyíregyházán és környékén végeztem közvéleménykutatást a témával kapcsolatban. Az eredmények alapján arra lehet következtetni, hogy a főbb szempontok alapján tudatosan vásárolnak a fogyasztók. A minőség, az egészség védelme és a termék árfekvése renkívül fontos válaszadóim között. E fő három szempont egészséges aránya alapján vásárolnak kor alapján, nem szerint és anyagi lehetőségük alapján.

Leírás
Kulcsszavak
élelmiszerbotrány, reakciók, fogyasztó, kérdőív
Forrás