A Bizalomkártya, mint marketing eszköz szerepe egy Hipermarket működésében

Dátum
2011-10-21T10:05:12Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom témája a Magyar Hipermarket Kft. (Cora) által alkalmazott Biazlomkártya használata, szerepe és fontossága. Ezen belül kitérek a hűségkártyák lényegére, aktualitására. A Nyugdíjas és a Nagycsaládos kártyák is helyet kaptak dolgozatomban. Kérdőíves vizsgálatom segítségével kiértékeltem az embereknek a Bizalomkártyával való viszonyát és megállapítottam, hogy ezek a fajta kártyák egyre jobban elterjedtek és nagyon sokan veszik igénybe az így kapható kedvezményeket.

Leírás
Kulcsszavak
Magyar Hipermarket Kft., Bizalomkártya, Nagycsaládos kártya, Nyugdíjas kártya, Pontgyűjtés, Hűségkártya
Forrás