A minőségmenedzsment módszerei a pénzügyi szférában
Dátum
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Dolgozatomban alapjául egy szolgáltatási tevékenységet folytató pénzügyi tanácsadó cég szolgált, ahol azt vizsgáltam, hogy milyen módszerekkel törekednek arra, hogy az ügyfeleik igényeit maximálisan kielégítsék.A konklúzióm az, hogy a minőség meghatározásából és felismeréséből még nem következik az, hogy a vállalatok sikeresek tudnak maradni. A tartós eredményesség elérésére hosszú távon van csak lehetőség, mert a megfelelő minőségbiztosításához szükséges tényezőket, az egész vállalati szerkezetet ehhez mérten kell kialakítani. A pénzügyi tanácsadók helyzetét tekintve könnyen és rövid idő alatt képesek megoldásokat találni egy-egy problémára. Viszont ahhoz, hogy minden körülmények között a maximálisat tudják nyújtani, folyamatos koncentrálásra, odafigyelésre van szükségük. A napról napra változó pénzügyi témákkal kapcsolatos szakmai tudás elsajátítása mellett, szükség van a megfelelő elemzési technika, kérdezési rutin elsajátításához.