A Campus Fesztivál, mint kulturális turisztikai termék keresleti jellemzői

Dátum
2011-11-02T13:22:41Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom bemutatja a kulturális turizmus, azon belül a fesztiválturizmus megnövekedett szerepét. A Campus Fesztivál példáján keresztül igazolom a könnyűzenei fesztiválok létjogosultságát és fontosságát. A Campus Fesztiválra vonatkozóan megvizsgáltam a látogatók demográfiai összetételét, a látogatók motivációit és a fesztivál alatti költekezési szokásokat. Az előbb említett jellemzők vizsgálatát a megfelelő marketing módszerrel készítettem, melynek során szekunder és primer adatgyűjtésre is sor került. Az eredményeket szövegesen és ábrákkal is szemléltettem. A célkitűzéseimnek megfelelően állítottam fel az ideális következtetéseket és javaslatokat.

Leírás
Kulcsszavak
kulturális turizmus, fesztiválok, Campus Fesztivál, könnyűzenei fesztiválok
Forrás