Ásványvíz-fogyasztási szokások marketingelemzése statisztikai módszerekkel

Dátum
2011-11-03T08:30:53Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban elsősorban a belső alkalmazásra, emberi fogyasztásra szánt élelmiszerként fogyasztott palackozott vizekkel, azon belül is a természetes ásványvizekkel foglalkoztam. Vizsgálatomhoz a kérdőíves megkérdezési módszert alkalmaztam.Kutatásom alapján kiderült, hogy például a megkérdezettek közül a nők szinte mindegyike a szénsavmentes ásványvizet részesíti előnyben a szénsavassal szemben, ugyanakkor a férfiak pont ellenkezőleg, inkább a dús vizeket fogyasztják. Kimutatható volt, hogy különös módon, az életkor növekedésével egyre kevésbé fontos az ár, amely szerint a fogyasztók az ásványvizet választják.

Leírás
Kulcsszavak
ásványvíz, fogyasztás
Forrás