Agrárkiállítások, mint a marketingkommunikáció komplex eszközei, a XIX. Farmer-Expo Szakkiállítás példáján

Dátum
2011-11-29T12:46:30Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az agrárkiállítások tradicionálisan meghatározó szerepet töltenek be az agrármarketingben. Egy olyan marketing kommunikációs fórum lehetőségét biztosítják, amely optimális felkészülés esetén hozzásegíti a kiállítót, hogy önmagát, cégét, termékeit, szolgáltatásait megismertesse a számára fontos vásárlói célcsoport és a versenytársak körében. A vásárok és kiállítások komplex marketingkommunikációs eszközök, minden kommunikációs eszköz egyidejű érvényesülését teszik lehetővé, a kiállítóknak pedig lehetőségük nyílik, hogy a promóciós mix valamennyi elemét felhasználják a sikeres üzletkötés reményében. A kiállítási részvételről általánosságban elmondható, hogy mindig értékesítési célból konkrétan kiinduló, piaci pozíciót erősítő, vevőkört szélesítő tudatos marketing tevékenység. Mindenkinek célszerű tehát kiállításon részt venni, aki aktívabb piaci tevékenységet szeretne folytatni és termékeit szeretné szélesebb körben megismertetni. A részvétel kérdését viszont mindig gazdasági oldalról, az elérhető üzleti siker szempontjából kell megközelíteni. Diplomadolgozatom általános célkitűzése, hogy komplexen értékeljem a kiállítók részvételét a XIX. Farmer-Expo szakkiállításon. Értékelem a kiállítók kiállítással kapcsolatos tapasztalatait, véleményét, különös tekintettel a jövőbeni Farmer-Expo kiállításokkal kapcsolatos elvárásaikra és javaslataikra. A kiállítás alapvető célja, hogy az agrár-ipari ágazatcsoport részeseinek és partnereinek biztosítson minél szélesebb körű és minél hatékonyabb lehetőségeket a kapcsolatteremtésre, a kapcsolatok elmélyítésére és a megmérettetésre.

Leírás
Kulcsszavak
agrárkiállítások, kiállítók, Farmer-Expo
Forrás