Egy termék útja az európai központból a tópartig, logisztikai, vállalatszervezési megoldások a horgászcikk piacon

Dátum
2012-04-13T09:31:45Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom témája egy a magyar horgászcikk piacon működő családi vállalkozás példáján keresztül történő válság kezelési technikai bemutatása, mellyel a nevezett cég felismeri a megváltozott körülményeket és erre reagálva vezet be egy új értékesítési rendszert. Erre azért volt szükség, mert a kedvezőtlen piaci folyamatok a hagyományos értékesítési rendszer fenntartása mellett lehetetlenné tették a további gazdálkodást. A bemutatott vállalkozás, horgászcikk gyártással és horgászcikk nagykereskedelemmel foglalkozik. A 2011-es évben, egy a piacon teljesen szokatlan eladási technikai modellt vezetett be- miután a bekövetkezett gazdasági folyamatok véglegesen veszélybe sodorták működését-. Ehhez speciális értékesítői gárdára volt szükség, ennek az átállásnak a technikai folyamatát mutattam be a válság jeleinek a felismerésétől végigvezetve a válságkezelés folyamatát egészen az új rendszer bevezetéséig, tehát az új növekedési pályára állásig.

Leírás
Kulcsszavak
logisztika, értékesítés
Forrás