Konkurenciák elleni verseny az élelmiszer kiskereskedelemben egy konkrét vállalkozáson keresztül
Dátum
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Dolgozatomban először bemutatom milyen kisebb és nagyobb vállalatok képviseltetik magukat az élelmiszer kiskereskedelmi szektorban. Majd elkülönítek két fajta konkurenciát. Egy kisvállalatot részletesen bemutatok, a vállalkozás adatai és különféle elemző módszerek segítségével.Primer marketingkutatást végeztem, az ebből kapott eredmények tudatában pedig statisztikákat készítettem, valamint következtetéseket vontam le.A kutatásból kiderült hogy a vizsgált vállalatnak egy új szolgáltatást kell bevezetnie ehhez készítettem egy kampánytervet. Megállapítást nyert hogy a szolgáltatás nyereséges lehet. Így a fogyasztói elégedettségi felmérés valamint az új szolgáltatás bevezetése lett a megoldás a konkurens cégek elleni versenyben. Szakirodalmaim három témakörre oszthatók, mint ahogy a dolgozat is.Az első a kiskereskedelem,kereskedelem a második a piackutatás, a harmadik pedig marketingtevékenységek, reklámozás ismertetése.