Konkurenciák elleni verseny az élelmiszer kiskereskedelemben egy konkrét vállalkozáson keresztül

Dátum
2012-04-25T09:52:41Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban először bemutatom milyen kisebb és nagyobb vállalatok képviseltetik magukat az élelmiszer kiskereskedelmi szektorban. Majd elkülönítek két fajta konkurenciát. Egy kisvállalatot részletesen bemutatok, a vállalkozás adatai és különféle elemző módszerek segítségével.Primer marketingkutatást végeztem, az ebből kapott eredmények tudatában pedig statisztikákat készítettem, valamint következtetéseket vontam le.A kutatásból kiderült hogy a vizsgált vállalatnak egy új szolgáltatást kell bevezetnie ehhez készítettem egy kampánytervet. Megállapítást nyert hogy a szolgáltatás nyereséges lehet. Így a fogyasztói elégedettségi felmérés valamint az új szolgáltatás bevezetése lett a megoldás a konkurens cégek elleni versenyben. Szakirodalmaim három témakörre oszthatók, mint ahogy a dolgozat is.Az első a kiskereskedelem,kereskedelem a második a piackutatás, a harmadik pedig marketingtevékenységek, reklámozás ismertetése.

Leírás
Kulcsszavak
Élelmiszer kiskereskedelem, Konkurenciák
Forrás