Az online marketingkampány egy konkrét kisvállalkozás példáján keresztül bemutatva

Dátum
2012-05-24T12:48:02Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az internet mindennapjaink részévé vált, ma már az idősebbek és fiatalok is természetes könnyedséggel kezelik a különböző internetes platformokat, mint például az e-mailezés, böngészés, közösségi oldalak. Az online marketing sosem volt még annyira fontos, mint manapság – és ez a mondat még hosszú évekig igaz lesz. Egyre több vállalkozó ismeri fel az internet kínálta lehetőségeket, de az online marketing még gyerekcipőben jár, legalábbis ami a hazai kisvállalkozókat illeti. Nem szükséges a legújabb és legkreatívabb webes megoldásokat alkalmazniuk, egyszerűbb, ha ezek megmaradnak a multinacionális cégeknek, hiszen a kisvállalkozásoknak nincs lehetőségük milliókat vagy akár tízmilliókat kockáztatni egy újszerű kampány során. Amire nekik szükségük van, az egy költséghatékony, mérhető, megtérülő online marketinges eszközrendszer, amelyet tudnak és képesek a mindennapi munkájuk során használni. Az online marketing eszközök olyan lehetőségeket adnak a kisvállalkozók kezébe, amelyekkel okosan élve sikereket érhetnek el. Szakdolgozatom célja kettős: egyrészt szeretném bemutatni, hogy egy helyi kisvállalkozó az online marketinges alapokról indulva, milliók befektetése nélkül is hatékony online marketingrendszert tud felépíteni, másrészt pedig szeretném bebizonyítani, hogy alacsony költségek mellett is eredményesen lehet online marketingkampányokat futtatni.

Leírás
Kulcsszavak
online marketing, marketingkampány
Forrás