A Ryanair légitársaság marketingstratégiájának elemzése a 7P modell alapján

Dátum
2012-10-26T09:33:52Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Európa fapados légitársaságai árháborút hirdetve felrázták a stagnáló és kezdetektől veszteségesen működő, hagyományos légi-utasszállítás piacát, és a repülést a tehetős emberek kiváltságából az átlagos ember számára is elérhető szolgáltatássá alakították. Dolgozatomban az európai légiközlekedés ultrafapados vezéralakjának, a Ryanair légitársaságnak a marketingstratégiáját elemzem, melynek kétségtelenül kulcsszerepe van a vállalat - sokszor utasokon és versenytársakon átgázoló - piachódításában.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, 7P modell
Forrás