A magyar bormarketing alakulása hét magyar pincészet példáján keresztül

Dátum
2012-11-09T10:00:38Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A diplomamunka célja, hogy feltárjam a magyar borpiac különböző méretű, eltérő stratégiát folytató pincészeteinek marketingtevékenységében rejlő különbségeket, különös tekintettel a vevők irányába mutató kommunikációs stratégia, termékfejlesztés, árképzés és az értékesítési csatornák jelenlegi és jövőbeli alakulására.Dolgozatom első részében a marketing elméleti megközelítését tekintem át, ami után a bormarketing sajátosságait mutatom be. Ezt követően a magyar borágazatot elemzem, majd röviden kitérek a világ és Európa borgazdaságának alakulására. A magyar borfogyasztási szokások, elvárások zárják az elméleti részt. Diplomamunkám második felében a pincészetekkel készített mélyinterjúk alapján a marketingtevékenységek közötti eltéréseket, összefüggéseket vizsgálom.

Leírás
Kulcsszavak
bormarketing, marketing, szőlőbor, kommunikáció
Forrás