Az Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel**** vendégkörének információszerzési szokásai

Dátum
2012-11-19T10:22:07Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témájaként Debrecen egyik legkiemelkedőbb szállodája, az Aquaticum Termál és Wellness Hotel**** vendégkörének információszerzési, tájékozódási szokásainak felmérését választottam. Ebből kifolyólag remélem, hogy jelen szakdolgozatomban végzett kutatások és értékelések segítségül szolgálhatnak majd a szálloda vezetősége számára. Napjainkban egyre fontosabb szerepet kap a vállalatok által használt marketing tevékenységek, illetve a különböző célzott marketing stratégiák, amelyek célja, hogy az adott vállalati terméket vagy szolgáltatást a fogyasztók minél szélesebb körével megismertesse, és vásárlásra illetve fogyasztásra ösztönözzön.

Leírás
Kulcsszavak
Aquaticum, Termál
Forrás