Online marketing estközök hatékonyságának vizsgálata egy egészségturisztikai szolgáltató példáján keresztül

Dátum
2012-11-22T07:42:37Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat első felében megvizsgáltam a témához kapcsolódó különböző szakirodalmakban megtalálható alapvető fogalmakat. Fontos volt tisztázni a turizmus eredetét és a széles körben elfogadott definícióját. Ezt követően a Magyarország szempontjából kulcsfontosságú egészségturizmus jelentőségét elemeztem. Ennek 2 legfontosabb részeként a gyógy – és wellness turizmus tekinthető. A wellness turizmus átfogóan értelmezett (mentális, fizikai, biológiai) egészség összhangjának megteremtését célozza meg, míg a gyógyturizmus az egészségi állapot konkrét javítása céljából igénybe vett szolgáltatásokat jelenti. A dolgozat lényegét azonban a Google által kifejlesztett Analytics nevű program elemzése adja. Ez egy nagy vállalati szintű elemzési megoldás, amely széles körű rálátást biztosít a webhely forgalmára és a marketinghatékonyságra.

Leírás
Kulcsszavak
online, marketing
Forrás