CRM Alkalmazások fejlesztése Lotus Notes környezetben

Dátum
2012-11-27T10:49:57Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) ma már elengedhetetlen a vállalkozások „életben maradásához”, és nyereséges működéséhez. A CRM meglehetősen összetett fogalom, már-már „eszmerendszer”. Sajátos gondolkodásmódot igényel, mely az üzleti stratégiától kezdve az azt támogató informatikai megoldások tervezéséig, üzemeltetéséig jelentős területet lefed. A Lotus Notes egy igencsak széles körben elterjed szerver-kliens architektúrára épülő csoportmunka rendszer, alkalmazásplatform. A rendszerhez az adott szervezet igényei szerint számos alkalmazás fejleszthető, melyek az üzleti tevékenység jelentős részét képesek automatizálni.

Leírás
Kulcsszavak
CRM, Lotus, Notes, Ügyfélkapcsolat
Forrás