A Pöttyös Túró Rudi sikere

Dátum
2013-05-07T09:40:06Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom célja volt, hogy megvizsgáljam ,hogy a Pöttyös Túró Rudi különböző telemarketing kommunikációs eszközei mit váltanak ki a fogyasztókból és milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói döntésekre. Vizsgálati módszerként a fókuszcsoportos vizsgálati módot alkalmaztam. Konkrét Pöttyös telereklámokat is felhasználtam a kutatás során, amelyről a vizsgálatomban a megkérdezettek reklámokról alkotott véleményeit szintén fontosnak tartottam. A vizsgálatomban részt vevő alanyok véleményei alapján azt szűrtem le, hogy a Pöttyös Túró Rudi valóban egy kedvelt édesség de ez nem a hatékony marketing kommunikációnak köszönhető, hanem inkább az édesség gyermekkorral egyidős mivoltának.

Leírás
Kulcsszavak
Pöttyös Túró Rudi, fókuszcsoportos interjú, termék,mint családtag, marketingkommunikáció hatékonysága
Forrás