Gyermekek média és reklámfogyasztási szokásai

Dátum
2013-05-22T08:40:47Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat gyermekek média és marketinghasználati szokásait elemzi, és ezzel a témával kapcsolatos fontos kérdésekre keresi a választ, ilyen például a felelősség kérdése. Az óvodáskorú gyermekek a mai világban már egy digitális környezetben nőnek fel, egyre több információ éri őket, melyet még nem képesek megszűrni. Aktív fogyasztókként élnek, és nagy befolyásoló erővel bírnak szüleikre. A szekunder kutatást követően, primer kutatásomban a média és reklámfogyasztási szokásaikat fókuszcsoportos interjú során elemeztem ki, egy hajdúböszörményi óvoda udvarán. Interjún kérdeztem a szülőket, gyermekeik szokásairól, és kértem, hogy formáljanak véleményt a témával kapcsolatban. Mélyinterjún kérdeztem egy médiaszakembert. A legfontosabb kérdés a dolgozatban, hogy ez a megnövekedett információs közeg miképpen befolyásolja a gyermekek viselkedését, szokásait, pozitív, vagy negatív hatást fejt ki rájuk. Szeretik e a reklámokat, és mely televíziós műsorokat preferálják, mi befolyásolja vásárlói döntéseiket.

Leírás
Kulcsszavak
média, gyermekek, marketing
Forrás