Marketing tevékenység a Faragó Utcai Óvodában

Dátum
2013-05-24T10:56:23Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Napjainkra az oktatási rendszer és a vele szemben támasztott követelmények, elvárások gyökeresen megváltoztak. A kialakult verseny nem csak a felsőoktatásban, hanem már az óvodák között is érezhető, hiszen mind a gazdasági, társadalmi, demográfiai változások a piaci verseny felfokozott erősödéséhez vezettek. Az óvodáknak is, mint minden más oktatási intézménynek át kellett gondolniuk korábbi működésüket és stratégiájukat. A megváltozott környezet teljesen más stratégiai szervezést, elemzést és kivitelezést igényel, amelyben a marketingnek egyre kiemelkedőbb szerepe jut. A marketingben használt elemzések és megoldások nagyban segíthetik a kitűzött célok stratégia tervezését és a szükséges tevékenységek véghezvitelét, amely hosszú távon a versenyképesség növekedésével és az intézmény fejlődésével járhat. Szakdolgozatomban az általam vezetett Faragó Utcai Óvoda marketing tevékenységét mutatom be, illetve annak hatékonyságát és az eredményeket írtam le. A marketing tevékenységek elemzése nagyban segítette feltárni az óvoda valós tulajdonságait. A munkám során kapott tapasztalatok azt is megmutatták, hogy stratégiai tervek készítésére és elemzésekre van szükség a folyamatos versenyképesség megőrzéséhez.

Leírás
Kulcsszavak
marketing, minőség, óvoda, kapcsolatrendszer
Forrás