A gerillamarketing hatása a fogyasztókra

Dátum
2013-10-18T07:10:42Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy a reklámszakebereknek érdemes-e foglalkozniuk a gerillamarketinggel, hogy ez a fajta hirdetési mód hatékonyabb más marketingeszköznél, valamint, hogy a fogyasztóknak van-e igényük a reklám változtatására. A hipotéziseimet primer kérdőíves kutatás segítségével támasztottam alá. A válaszokat spss programmal elemeztem ki. Eredményeim alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a gerillamarketing egy olyan eszköz lehetne a reklámszakma kezében, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók életét pozitív irányba befolyásolná.

Leírás
Kulcsszavak
gerillamarketing, reklám
Forrás