Kisvállalati marketing

Dátum
2013-11-18T08:03:13Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témája a kisvállalati marketing, melyet azért választottam, mert a kisvállalkozások egész életemben közel álltak hozzám. Jelenleg magam is egyéni vállalkozóként tevékenykedek, munkám során számos mikro és kisvállalattal kerülök kapcsolatba. A kisvállalatok esetében a marketing, mindig is egy kihívást jelentő kutatási téma lesz, hiszen a források, így a lehetőségek is szűkösek, kreatív eszközökre van szükség ezen a téren. Hazánkban sajnos az általánosan nehéz anyagi helyzet miatt a fenti állítás halmozottan érvényesül, Magyarországon egy kisvállalkozást sikeresen működtetni igazi kihívás nem csak marketing szempontból. A személyes kapcsolatok kiemelkedően fontosak kis cégek esetén, ebből kifolyólag kapcsolatteremtési módszerek, és tárgyalási technikák bemutatásra kerülnek. Dolgozatomban megpróbálok rávilágítani azokra a marketing lehetőségekre, eszközökre, amelyek segítségével a kisvállalati tulajdonos/menedzserek sikeresebbé tehetik cégüket, lehetőség szerint minél alacsonyabb befektetés mellett. Bemutatásra kerülnek kisvállalati termék és árpolitikai, disztribúciós, promóciós, PR módszerek. Az internetes marketing eszközök és lehetőségek - tekintve, hogy napjainkban már ez a legnépszerűbb hirdetési és promóciós felület - hangsúlyosabban kerülnek elemzésre.

Leírás
Kulcsszavak
kisvállalat, marketing
Forrás