Az internet, mint megjelenési felület a száláshely-szolgáltatók marketingtevékenységében

Dátum
2013-11-25T08:47:39Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A világban egyre inkább nő a turizmus jelentősége és szerepe. Ehhez igazodnak az utazási irodák, szállodák és más, idegenforgalmi szolgáltatással foglalkozó vállalkozások, melyek gombamód sokasodnak, kínálatuk egyre szélesebb, bővebb. Mindez ahhoz vezet, hogy egyre inkább kiéleződik a verseny, ezért nélkülözhetetlen számukra a minél hatékonyabb kommunikáció, az aktuális trendek kiaknázása révén. A XX. században globális változások történtek, hatalmas információs és technológiai átalakulások mentek végbe. Mindezek a globalizációval együtt hozzájárultak, hogy egyre több ember ismerkedhessen meg a világgal személyesen is. Magyarországon a rendszerváltás jelentette az áttörést, innentől nyílt meg a világ a magyar emberek számára is, így végre szabadon utazhattak. Mindeközben megjelent az internet, ami nagyban megkönnyítette a későbbiekben az utazások szervezését. Mára a becslések szerint világszerte mintegy 2 milliárd ember használja rendszeresen az internetet, hazánkban minden második ember aktív internethasználó.

Leírás
Kulcsszavak
turizmus, turizmusmarketing, szálláshely szolgáltató, szálláshely összehasonlító oldalak
Forrás