Kis- és középvállalkozások gazdasági helyzete és marketing stratégiája Magyarországon

Dátum
2013-11-28T09:20:02Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom készítése során meghatároztam a kis- és középvállalkozások fogalmát illetve legfőbb jellemzőit is. Vizsgáltam a kis- és középvállalkozások menedzsmentjét és az ezzel kapcsolatos problémákat, piaci helyzetét azon belül is a banki hitellel rendelkező vállalatok arányát. Vizsgáltam továbbá hogy milyen hatást gyakorolt a 2008-ban kirobbant gazdasági világválság a cégek működésére valamint az alkalmazotti létszámaikra. Továbbá foglalkoztam a marketing fogalmával és jelentőségével, marketing stratégiák meghatározásával valamint a kkv-k helyzetét meghatározó piaci elemekkel. Ezek mellet vizsgáltam még a kis- és középvállalkozások marketingjét Magyarországon valamint ezen vállalkozások marketing stratégiáit

Leírás
Kulcsszavak
Kis- és középvállalkozások, gazdasági helyzet, KKV, KKV Marketing, mélyinterjú, gazdasági helyzet
Forrás