A vizuális kommunikáció szerepe a kézműves élelmiszerek értékesítésében-esettanulmány egy téglási méztermelőnél

Dátum
2013-11-29T11:29:23Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat fő célkitűzése az agrár- és a kreatív szektor összekapcsolása egy gyakorlati példán keresztül.Dolgozatomban az elméleti kutatást követően kísérletet tettem egy vidéki településen élő hobbiméhész termékének vizuális elemeinek megtervezésére, annak reményében, hogy ennek köszönhetően termékét kereskedelmi forgalomba hozhatja. Ezt követően kérdőív segítségével primer kutatást végeztem a tervezés sikerességére, és a mézfogyasztási és vásárlási szokásokra vonatkozóan három különböző méretű település összehasonlításával.

Leírás
Kulcsszavak
méz, Téglás, vizuális kommunikáció, címke
Forrás