Értékesítési csatornák hatása adott tejelő tehenészet gazdasági helyzetére

Dátum
2014-04-24T13:25:08Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom fő célkitűzése: a különböző értékesítési csatornákon keresztül történő értékesítés gazdasági hatásainak értékelése adott kisüzemi tejelő tehenészet példáján keresztül. Kalkulációs modellek segítségével vizsgáltam hogyan hatnak az ágazat eredmény- és hatékonysági mutatóira az értékesítési csatornák. Egyik esetben a tej csak feldolgozónak kerül értékesítésre, míg a másik esetben az értékesítési szerkezetbe belép a közvetlen tej automatán keresztül történő értékesítés is. Arra kerestem a választ, hogy megéri-e közvetlenül is értékesíteni a tejet.

Leírás
Kulcsszavak
értékesítési csatorna, tejelő tehenészet, tej automata
Forrás