Az internet marketing változása napjaikig és hatása a piacra

Dátum
2014-04-30T07:59:43Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat célja néhány ismert vállalat példáján keresztül bemutatni, hogy az egyre globalizálódó világban mekkora hangsúlyt fektet az ember az internet nyújtotta szolgáltatásokra. Miképpen befolyásolja ez a vállalatok és az ügyfeleik közötti kapcsolattartást, az információk áramlását, valamint az egész piacra való tekintettel milyen hatással bír? Hogyan alakítja a fogyasztói társadalmat? Valamint ez a változás előnyére vagy hátrányára válik-e a vállalatoknak illetve az embereknek? Ezek alapján felmerül az a kérdés is, hogy a webáruházak térhódításával szükség van-e még a fizikai boltok fenntartására vagy elég egy raktárhelyiséget bérelni? Lássuk be, hogy ez utóbbi lehetőség valóban olcsóbb megoldás lenne, de vajon hasznosabb is?

Leírás
Kulcsszavak
internet marketing, online marketing
Forrás