Vásárlói szokások átalakulása az e-kereskedelem térhódítása következtében

Dátum
2014-05-08T06:30:34Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Mára az internet mindennapjaink szerves részét képezi, akárcsak a televíziózás vagy a telefonálás. Szinte bármit elintézhetünk a világháló segítségével, vásárolhatunk, híreket olvashatunk, filmet nézhetünk, tarthatjuk a kapcsolatot ismerőseinkkel, vagy intézhetjük banki ügyeinket. Témaválasztásom ennek a folyamatosan változó és fejlődő világnak egy viszonylag fiatal szegmensére esett, ez pedig az e-kereskedelem. Felkeltette az érdeklődésem, mivel a 2008-2009-es válság idején is dinamikus növekedést tudott felmutatni, akkor, amikor a hagyományos kereskedelmi láncok forgalma visszaesett. Dolgozatomban bemutattam az internet és az internetes kereskedelem kialakulását, fejlődését, hogy hogyan jutott el erre az elképesztő fejlettségi szinte mindössze néhány év alatt. Áttekintést adok az elektronikus kereskedelem fajtáiról, illetve az elektronikus értékesítési rendszer folyamatáról. Egy próbavásárlás során bemutattam az online kereskedelmet a gyakorlatban is. Megvizsgálom mit tudhatunk általánosan a fogyasztói szokásokról, illetve saját kutatásom során bemutatom az internetes vásárlási szokásokat.

Leírás
Kulcsszavak
e-kereskedelem, fogyasztói szokások
Forrás