Az edzőtermek marketing tevékenységeinek elemzése az Atlasz Fitness példáján keresztül
Dátum
2014-05-21T11:45:12Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Szakdolgozatomban az edzőtermek marketing tevékenységeit elemzem, ezen belül példaként mutatom be az Atlasz Fitness sportközpontot. Kezdetben elkészítettem a szakirodalmi áttekintést különböző magyar és külföldi könyvek segítségével. Dolgozatomban öt hipotézist állítottam fel, melyeket kérdőíves kutatással és mélyinterjú készítésével bizonyítottam. Előfeltevéseim közül négy igaznak bizonyult. Ezután kutatásaim eredményéből következtetést vontam le, majd javaslatokat adtam a fitness terem számára a további sikeres működéshez.
Leírás
Kulcsszavak
edzőterem, marketing tevékenység