Elektronikus banki szolgáltatások a K&H Banknál

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat témája az elektronikus banki szolgáltatások, azon belül is a K&H Bank termékei és szolgáltatásai. A dolgozatot három fő részre lehet osztani. Az első részben kifejtettem hogyan alakult ki az e-banking, definiáltam a tevékenységet, majd meghatároztam szolgáltatásinak körét. Bemutattam előnyeit, hátrányait, kitérve az elterjedésükre és elfogadtatásukra. A második részben a négy legelterjedtebb szolgáltatás veszélyeire, csalások útján történő visszaélésekre és azok megelőzésére. A harmadik és utolsó nagy fejezetben a K&H Bank széleskörű termékpalettáját mutatom be. Kiemelve mind a lakossági és vállalakozói szolgáltatásokat. .

Leírás
Kulcsszavak
e-banking, elektronikus banki szolgáltatások
Forrás