Az y és a z generáció a luxus bűvöletében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Összességében megállapítható, hogy a két generáció között valóban érzékelhető a szakadék, míg a szüleink racionálisan és tudatosan vásároltak, addig az Y és a Z generációra már az érzelmeken alapuló döntéshozatal a jellemző.

Ennek több oka lehet: • ők leginkább a médiát részesítik előnyben a különböző tömegkommunikációs eszközök közül, • ezeken az eszközökön tájékozódnak, informálódnak, • a szociális életüket a közösségi oldalakon élik, ezért hatással van rájuk a blogban látható személyek döntéshozatala, fogyasztói magatartása, • a szülők leginkább a munkahelyükön töltik el idejük nagy részét, ez egyfajta változást idéz elő, hiszen nincs annyi idejük a gyerekeikre, így ők jobban adnak a reklámokban hallott/ látott hirdetésekre, • az információs technológia világában élve teljesen más életfelfogással rendelkeznek.

Leírás
Kulcsszavak
Generácio, Luxus
Forrás