A magyar futballszurkolói szubkultúra médiareprezentációja

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Záródolgozatomban a magyar futballszurkolói szubkultúra médiareprezentációját vizsgálom, azon belül is legfőképpen a – hazánkban a 2000-es évek elejétől elterjedő – világhálón megfigyelhető online kommunikációjukat és webes megjelenésüket. Munkám során részletesen kitérek olyan tényezőkre, hogy az internet elterjedésével hogyan változott meg a magyar szurkolók kommunikációja az ezredforduló után, hogyan használják ki a közösségi média nyújtotta lehetőségeket, valamint hogyan jelenik meg a szurkolói szcéna a különféle online médiumokban. Mindemellett arra is választ keresek, hogy milyen kép jelenik meg a társadalom tagjainak fejében a médiumok által publikált cikkek alapján, illetve mik a benyomásaik a szubkultúráról.

Leírás
Kulcsszavak
média, futball, szurkoló, kommunikáció
Forrás