Az NFL kríziskommunikációja - A Ray Rice-botrány

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

2014-ben az amerikai Nemzeti Futball Ligának egyes elemzők szerint hosszú fennállása legnagyobb krízisével kellett szembenéznie. A Ray Rice-botrány kirobbanása annyira váratlanul érte az NFL vezetőit, hogy nem reagáltak megfelelően a kialakult problémára és rossz döntések sorozatát hozták. A liga nem megfelelő kríziskommunikációja következtében annak imázsa és reputációja csorbát szenvedett a nyilvánosság és közvélemény szemében. A dolgozat célja, hogy megvizsgálja, melyek voltak azok a kulcspontok, ahol az NFL és vezetője Roger Goodell rossz döntéseket hozott, és az, hogy mi állhat ezeknek a döntéseknek a hátterében, továbbá az, hogy ez krízis milyen hatást gyakorolt a liga további működésére.

Leírás
Kulcsszavak
kríziskommunikáció, reputációmenedzsment, amerikai futball
Forrás