New York Café, a világ legszebb kávéháza

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a New York Kávéház sikerének összetevőit kutattam, megvizsgálva a történelmi múltját, a millenniumi átalakulást, valamint az új tulajdonosi kör által teremtett vállalati filozófiát és arculatot. Ahhoz, hogy megértsem a kávéház jelenét, ismernem kell a kultúrában, az irodalomban és a magyar társadalom életében betöltött szerepét. Feltételezem, hogy múltja meghatározza a jelenben betöltött funkcióit és arculatát. Dolgozatomnak épp ez az egyik legfontosabb kérdése: hogy hogyan teszi ezt, valamint hogy az új tulajdonosi kör, azaz a Boscolo Csoport mit és milyen formában őrzött meg az elmúlt 120 évből. Az arculati elemeket külön-külön megvizsgálva, valamint a New York Művész Páholy kulturális rendezvénysorozatot ismertetve mutatom be, hogy milyen változás-fejlődésen ment keresztül a kávéház, hogyan fejlődött a korral és a legújabb stílusirányzatokkal. A „világ legszebb kávéháza” címet 2011-ben nyerte el először a New York. Az épület külső és belső tereit, az enteriőrt, a kávéházi hangulatot, a látogatói véleményeket, a fizikai vonzerő tényezőit külön-külön elemezve dolgozatomban igazolom, hogy jogosan birtokolja a legjobbnak járó elismerést a kávéház. Összességében kijelenthető, hogy a Boscolo Csoport által üzemeltetett kávéház, nem csak büszkén viseli, de törekszik is arra, hogy megtartsa az elnyert „Világ legszebb kávéháza” címet. Élményt és minőségi szolgáltatást nyújt vendégeinek, erősíti Budapest világvárosi pozícióját, és pozitívan hat az országimázsra

Leírás
Kulcsszavak
New York Café, kávéház, irodalom, vállalati filozófia
Forrás